”Samma sak från måndag till söndag”

”Nu är jag tillbaka” haha vilken lögn.. :D Okej, nå i alla fall ser livet ut som förr; mestadels jobb och så lite chillande där emellan. Har faktiskt mest bara slöat sedan jag senast bloggade, varit hemma och sett på TV och sånt kul.. För lite över en vecka sedan hade vi ”den perfekta dagen” med Martina. Vi hade inget speciellt planerat utan bara funderade fram oss i Nagu. Först lite solande, sedan Najaden och Strandcafé, sedan lite trubadurlyssnande och kvällsbastu. Myspys. Annat nämnvärt är att jag såg den bästa filmen på länge, Sammen. En norsk film som handlade om tiden för en pappa och ett barn efter att mamman i familjen dog i en olycka. Jag grät utan att överdriva igenom hela filmen, helt sjukt rörande tyckte jag i varje fall. Rekommenderas verkligen!

Sedan så hade vi lite yolo-moment (ahahah termen) med Janice igår. For ut till Najaden på några efter min kvällstur, och idag skulle jag då på jobb till 7.30.. Helt kul hade vi nog :)

Ska sluta babbla och lägga upp några bilder från förra veckans Martina-dag, har igen blivit/är fortfarande lika lat med att fota. :(

IMG_3167 IMG_3171 IMG_3176

Hejssvejs och ha det så bra! Ska spendera en till slö-kväll hemma idag. För en stund sedan var Ronja här, vi började tagga för Weekend Festival lite.. Ser så mycket fram emot det!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

