Igår

Ville bara sådär ”kika in och säga hej” snabbt. Igår hade jag en härligt perfekt dag. Hittade först klänning till bröllopet, vandrade runt på stan och kollade i butiken och satt för mej själv vid åstranden och åt jordgubbar för att på eftermiddagen bli hämtad av Martina och hennes föräldrar. Vi körde iväg till Vanhalinna och pick-nickade där med gott som Martina hade fixat ihop åt oss. Att allt var precis i min smak var ingen överraskning var ingen överraskning eftersom vi har nästan exakt samma smak, haha, men värt att nämnas ändå. Sedan så cyklade vi till henne och deckade totalt, energin hade som runnit ut.

TACK massor min finaste för en så härlig dag och för att du orkade fixa! Puss o kram! <3

IMG_3077

Detta var den seriösa sidan av kortet jag fick, resten ids jag inte fota och lägga hit.. ;D Nu ska jag iväg till Antonia på ”morgonkaffe”, hoppas Myyri också svarar och kommer med men vi får se. Senare idag ännu iväg till Nagu på jobb.

 ♥: Hedda

P.s. HERREGUD DETTA ÄR MIN SISTA DAG SOM MINDERÅRIG !!

Tack för kommentaren! ♥

