”Jag har en liten dröm att…”

Okej, hej igen och länge sen sist. Skulle kolla om jag har några foton att lägga upp på bloggen kanske då jag ville blogga och ojdå, märkte att jag inte ens har en mapp för foton från juni… Har inte fotat nästan alls och från de få tillfällen jag har gjort det hade jag inte ens lagt upp dem på datorn, inte från skolavslutningen och framåt. Ska kanske här på andra halvan av sommaren försöka fota lite och lägga upp. Jag är ju van att blogga och känns nästan lite som att jag inte gör något då det inte konkretiseras här, haha.

Tror faktiskt att jag skiter i att bloggen spammas nu och kanske gör några inlägg nästan efter varandra med bilder hittills och allt möjligt. Sen så vet jag inte om jag ska ha datorn i Nagu eller Pargas då jag flyttar lite hela tiden mellan ställena… Intressant inlägg detta, skriver nu bara det som kommer upp i huvudet. :)

IMG_3058

En bild på min frukost/brunch som jag hann sitta ute och njuta av. Började fixa med fotona och det också ute men så började det duggregna :o Får se vad jag hittar på idag, har ledigt två dagar nu.. :)

Wihii, härligt att blogga på något sätt, haha konstig känsla :D

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

