Sista provläsningsdagen!

Äntligen sista provet imorgon alltså, religion. Hahah, fick feedbacken för mina uppsatser i kursen också och ville bara skratta, hade ju fått superbra vitsord i dom! :D Ska ännu läsa igenom Cassandras anteckningar i kursen, skriva provet imorgon och så tar jag sommarlov. Så skönt, bara kultur- och friluftsdag och sedan avslutning kvar. Låg idag också ute och solade medan jag läste till provet, ganska så skönt. Dessutom kan jag berätta att kurs 2 i religion (kyrkohistoria) var mycket intressantare än jag trodde. :) (är jag på positivt eller positivt humör? :D)

Ja, på morgonen hade vi matteprov men det vill jag inte tala om, får se hur det gick på fredagen…. Sedan så fick jag erbjudande om att hålla två dans-workshopar för barn, blev glad och tackade ja. På kvällen fick jag ännu ett till samtal och blev frågad om jag vill hålla rytmisk gymnastik-lektioner en gång ungefär varannan vecka nästa år, blev igen glad och tackade också ja, haha. :) Efter det lyckade matteprovet for vi med Cassandra och Ronja en sväng till Missionsboden i Pargas. Jag köpte en till jobbskjorta, denna gång en t-skjorta som jag tyckte var lite söt och passar till Martta. Ingen mer text nu utan några bilder på Ronja och mormor Käthe. :P (och Cassandra utan huvud)

IMG_2362 IMG_2363 IMG_2364 IMG_2367 IMG_2368

Har värsta blogglusten nu så tror att jag ska tidsinställa något smått för imorgon. Planerna är sista provet (!), kanske och simma med Antonia om det är fint väder eller så ska jag på länk eller ut och gå istället och på eftermiddagen och kvällen ”Kattans grill&chill”-fest eller vad man kan kalla det. Sedan ska jag troligtvis till Jennie och sova. Ha det så bra!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

