Heta tjejer

God morgon!

Hade alltså en mysig lördagseftermiddag och kväll igår med Ronja och Cassandra. Först pick-nickade vi lite på Reimari-bron, haha. Sedan kom vi till oss, chillade och kollade på foton och dagböcker lite och senare såg Ronja och jag ännu början av Eurovisionen med mina föräldrar. En snabb kommentar om min åsikt är att jag tyckte vinnaren var helt okej men lite som en ljus, sämre, kopierad version av Loreen och inte så speciell. Men den var inte helt dålig i varje fall. :)

Vi hade en liten webcam-session igår och för att slippa försöka välja en som ser okej ut tänkte jag lägga hit alla istället…

Picture0184 Picture0185 Picture0186 Picture0187 Picture0188 Picture0189 Picture0190 Picture0191 Picture0192 Picture0193

Japp. Nu ska jag iväg till Nagu på ”tutustumispäivä” till mitt sommarjobb. Blir säkert riktigt roligt faktist, ha en bra söndag ni!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

