Favourite ♥

Ahh, min absoluta favoritsång just nu. Liksom härligt chill, bra, lugn, snabb, het, stilig: allt på en gång!

Ojj, lyssna om ni inte hört den. Och kanske några gånger, jag tyckte inte om en första gången jag hörde den..

Idag har jag haft en riktig skön söndag måste jag säga. Var alltså på bekantningsdag till Majatalo Martta, mitt sommarjobb, med de flesta andra som ska jobba där. Är faktiskt riktigt taggad att börja, vilket kommer att ske den 2.6, alltså genast dagen efter avslutningen i sällskapet av Martina. Wiihii, ska nog försöka få ihop en riktigt super sommar i år..! På kvällen hade vi ännu dans. Lite kuntopiiri-liknande grej nu då det är sista lektionerna. (haha, lite udda mening men känns att jag ”måste” skriva typ allt jag gör :D)

Nu ska jag skriva rellauppsats färdigt. Haha, undrar hur många gånger jag har skrivit om dem hit redan.. Godnatt!

♥: Hedda

2 thoughts on “Favourite ♥

Tack för kommentaren! ♥

