I´m alive

Morjens tjenare!

Har ju tydligen t.o.m. haft besökare här på bloggen fast jag varit borta, hihi :) Ja alltså, vi kom hem igår med Annica (eller jag hem och hon blev i Helsingfors) efter några om och men med ändrande flyg och lite illamående på resan… Hahah. Resan var riktigt lyckad, vi hann med mummande i lite muséer, på utkiksplats, i gamla stan och sånt och också med strand och festande. Kul och avslappnande, tack till dej Annica för sällskapet än en gång! Nu skulle det då vara tur att ta tag i skolarbetet, vi var lediga idag också så det är lite extra med uppgifter som borde ha gjorts hemma under dagen…

Här en bild, det blev så att Annica fotade mer än mej så hoppas på att få bilder så snart som möjligt. Orkar inte heller nu gå igenom alla mina så lägger bara första bästa nu, mitt fina resesällskap gånger två. ♥

IMG_1946 IMG_1950

Idag har jag hunnit sova länge, fara till PSG för att jag skulle träffa Ronja och hälsa på lite folk där, sedan då chilla med Ronja i Hese (fitspo.. :D) och fara på dansprov. Gillade min feedback, riktigt positivt. :) Wihii nu är jag tillbaka på bloggen med faktiskt bra inspiration. Och så kan jag passa på att be om ursäkt redan nu ifall jag spammar med resebilder och texter framöver, om ni vill kan ni skippa det. Måste ju få njuta av resan ännu efteråt ;) Sen så har jag ju ganska mycket att göra sådär annars efter en vecka helt borta, men ska väl klämma in bloggandet ändå. Puss, kram och godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

