Goodbye!

Hej på er! Blev en kort natt igår så borde absolut dra mej och sova nu! Lägger nu upp ett inlägg här eftersom jag kommer att ha lite tight tidtabell imorgon så det kanske inte blir någon bloggning. Måste verkligen få lite sömn eftersom det är den sista natten jag sover hemma. Imorgon skola, körlektion, hem via och så till Annicas bror. Vi ska iväg mot Helsingfors med en buss på natten så det är lättare att färdigt vara i Åbo. Vi kommer att vara framme i Dubrovnik redan på förmiddagen så skulle vara helt kul att inte vara helt slutkörd direkt. Wiihii! Det blir nu en ungefär en veckas bloggpaus för mej här alltså, hoppas ni överlever utan min underbara blogg, haha. ;) (om jag inte får för mej att blogga nånting under resan då, vi har nog wifi men tror att jag ska ta paus från bloggen också) Däremot tänker jag mej att kanske instagramma lite, så följ mej gärna där (fortfarande heddahelena). Ska försöka vara duktig med kameran och fånga många fina minnen som jag kan lägga hit då vi kommer hem också.

Förrästen, måste nämna att jag har varit på världens underligaste humör idag. Det började med att jag gick från bussen till skolan med världens största leende som på en sekund förändrades till att jag började gråta. Försökte hitta nån att krama i skolan men nästan var där ännu så jag satt där och försökte tårka tårar diskret, haha. Folk måste ju ha undrat vad jag har för fel alltså. Det var bara all stress från veckoslutet som släppte. På något sätt var och är jag så lycklig, lättad och lite sorgsen på samma gång. Helt underlig, överdos av känslor helt enkelt. Min slutsats är att jag älskar sång, dans, att uppträda, av hela mitt hjärta. Usch, låter så löjligt, men ja. Så är det väl. :) Tack och hej för mej nudå. Hahhah vilket underligt sista inlägg här blir nu…

Säger hejdå och ha en trevlig vecka till er med en enormt söt bild från veckoslutet. Puss på er finaste dansgruppen! ♥

IMG_1895

Hoppas ni har en super vecka, det ska vi verkligen ha! Woohou —> Dubrovnik!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

