Den känslan…

… då man är så trött att man bara börjar gråta. Hahah, känner mej helt fånig men vet inte när jag senast skulle ha vari så här trött, eller kanske slut är mer rätt ord. Har på något sätt en helt enorm stress med föreställningarna för det här veckoslutet. Vet inte ens varför egentligen, antagligen för att jag inte rikigt känner mej 100% säker på något av det jag ska göra…

Har idag haft övningar med nog lite pauser emellan från kl 17 till nästan 22. Förstår inte ens varför det var tungt, det är ju inte jobbigt egentligen, men kanske det ligger i att jag är lite perfektionist gällande just sång och dans..

Nåja, här kommer nu en gammal dansbild på mej och Nadja, från 2010 tror jag. Ska försöka fota lite under veckoslutet men lovar ingenting.

NadjaHedda 04 inte min bild keravan tanssikilpailut 2009

Åhh, gillar bilden så mycket! :) Ska nu i bastun och kanske börja på någon bok eller nånting sånt för att koppla av tankarna från stressen lite. Och så kan jag inte sluta tänka på det perfekta sättet att släppa stressen, resa nästa vecka! Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

