Back to next step; turn, turn, right, left…

Haloj!

Fick lite läxor gjorda idag faktiskt. Lite hemskt att det känns som något speciellt då jag sätter mej ner och gör dem ordentligt men ja, bra i varje fall. Hade också sångtimme med en vikarie jag gillade jätte mycket. På kvällen dans, sista timmen vi har just den här timmen före föreställningar. Det kommer att bli en disaster kan jag berätta för er… Om nån är intresserad av att skåda detta så är det den 4.-5.5 i Pargas, i PIUG. Om biljettbeställning, tider och sånt finns här. (hittade ingen bättre sida) Det är alltså ”Arkipleag goes Musical” som dagens dans, andra danser och också banden är med i. Sen är jag också med i ”Sound of Dance” där jag har min solo och några andra danser. Bara sådär om nån ville veta, hahah.

Arkipelag goes musical and barock

Nu ska jag dra och sova, hade tänkt plocka bilder från Cassandars födisfirande i lördags men det får bli till senare. Börjar först 11 imorgon men före det ska det bli morgonlänk, och tänker verkligen dra upp mej ur sängen den här gången…

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

