Vanlig tisdag

Igen två håltimmar mitt i dagen, tappade helt tidsuppfattningen och de kändes helt jätte långa, weird. Nåja, gjorde lite läxor där men inte ”tillräckligt”, så som jag hade tänkt. Helt okej ändå. På jumppan sista timmen hade vi ett lite.. speciellt jumppaprogram vår lärare hade gjort, men ändå helt kul. Enligt mej var det i varje fall roligare än bollsporter man alltid har i skolgymnastik. Och ganska effektivt, om man gjorde allt hela tiden. Blev irriterad på folk som ”gymmar och är såå aktiva” och så gjorde de t.ex. inte något ordentligt nu. Förstår inte riktigt poängen..

Då jag kom hem var jag duktig och drog ut på en halvtimmes länk. Enligt iPoden hade jag sprungit lite över 5 km vid 27 minuter då jag kollade, ganska nöjd med det. Inte för att jag har nån aning om tider egentligen, men sådär som en länk bara som inte är ett test eller där jag tar ut mej fullt tycker jag det låter helt okej. :)

Tog exakt en bild i skolan idag så här är den, och så en av min iPod efter springandet.

IMG_1729 IMG_1731

 

Snygg ;) Hade bestämt mej för att gå tidigt, faktiskt tidigt, och sova idag. Nu ska jag göra det. Ska se till att släcka senast jämnt kl 21. Det kommer verkligen att behövas efter några allt för korta nätter. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

