Två bilder från igår

Godmorgon!

Bestämde mej igår för att fara och sova lite tidigare och inte öppna datorn för en gångs skull. Det ledde till att jag orkade stiga upp 8 idag, ganska så skönt. :) Igår provutgivning med lite varierande resultat (hahah här har jag stannat upp länge och funderat om jag ska skriva vitsordena eller inte :D ): 9- i engelska, 9 jämnt tror jag i tyska och 6½ i biologi. Helt okej-nöjd.

Vi hade också EKS-möte, där vi främst planerade nästa veckas Kattandisco. Om folk har bra idéer på musik från ca år 1990-2005 som passar på en fest får ni gärna komma med förslag, eller t.ex. program och sånt vi lätt kunde fixa där. Visst har vi planerat redan men om det finns mer. :)

Efter mötet blev det matbutik med Jennie och Cassandra, vi köpte lite morgonmål färdigt inför den kommande pigga söndagsmorgonen.. Hahah, sedan råkade Lisa vara i Åbo så vi fick åka hem med henne med Cassandra, så konstigt! :D

IMG_1427 IMG_1428

Vadå Cassandra är suddig.. Hahah, sitter alltså just nu hemma, åt god frukost och tänkte göra lite muskler innan jag far i duschen och börjar fixa mej så jag får känna mej ens lite duktig. :P

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

