Очень волнуюсь..!

Rubriken betyder att jag oroar mej mycket (bara för att jag inte kan säga att jag är nervös på ryska :D) Ou shit herregud, imorgon då skrivningar. Ska nu fara och sova så min hjärna är pigg då det gäller. Mest är jag nervös över vad det kommer i de friare frågorna, hoppas verkligen på ämnen jag kan ord till… De enda bilderna jag hade i kameran från det här veckoslutet var mat (♥) så här är några.

IMG_0994 IMG_0998 IMG_1001

Nu tycker ni att jag är helknäpp, men har den här veckan fotat allt jag har ätit och druckit bara för att hålla koll lite och så. Det har faktiskt fungerat också, har haft lite ögonmat också och ätit sådär kiva och inte bara frossat i mej. Därför tror jag jag fixar ihop ett ”matinlägg” nån dag med de bästa bilderna.

So.. Godnatt och wish me luck för imorgon!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

