”Dagens outfit”

Hahah, från att ha problem med att hitta bilder till bloggen har jag nu mitt i allt en massa bilder från de senaste dagarna. Beror antagligen på vädret, så kiva att fota då det ser skönt ut och blir bra ljus! Hade bestämt att fara i tid och sova idag så ska sätta upp några bilder Jennie tog på mej idag nu så får resten vänta till en annan dag.

Hade skola från 8.05-15.30 idag utan håltimmar och kom rakt hem efter det. Jag har gjort lite läxor och bakat bröd, annars vet jag egentligen inte vad tiden har gått till.. Helt skön dag nog, hade bestämt mej för att bara ta det lugnt så. :)

7.3.2013 Outfit IMG_0766Ahahah älskar att min outfit är ”så satsad” som alltid och så tar man sånhärna bilder. Nåjoo :D Och måste förrästen nämna att det är fest på lördag, riktigt taggad och tänker i alla fall nu att jag ska försöka ta bra bilder också då jag en gång är på g med att fota! Wihih! Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

