Veckoslut!

Blev lite sen kväll här, fastnade och titta på en filmsnutt jag hittade via en blogg och så måste jag ännu laga färdigt mitt engelska-speech för imorgon. Har på känn att jag kommer att stamma massor och att det blev superdåligt men nåja, jag överlever väl, i varje fall är det bara ett kort föredrag.

Efter skolan imorgon blir det 3 och en halv timmes danstimme och efter det raka vägen till Elevkårshelgen som ordnas i Pargas. Det är med Martina jag far dit, som till Miljöaktionsdagarna. Lite kul det här med att fara på sånhärna grejer nu då vi har börjat komma igång. ;) Tyvärr missar jag de första timmarna då vi ska ”lära känna varandra” p.g.a. att jag inte kan missa dansen men det går väl bra ändå.

IMG_1539

Bilden är tagen för ganska exakt ett år sedan, i mitten av mars 2013. Tänkte att det passar med en bild på Mattan här :P

Ja, bloggningen kommer alltså inte att vara alls aktiv under veckoslutet. Tar nog kameran med mej men brukar vara speciellt lat med att fota då man är omringad av nya människor, känns lite underligt att smälla blixten i ansiktet på dem genast liksom. Om det kommer något inlägg så är det från min älskade telefon, annars på söndag eftermiddag eller kväll då vi kommer hem. Ha ett super veckoslut, det hoppas jag att jag själv också har! :D

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

