Veckoslutet

Godkväll!

Har ett härligt och både händelserikt och slött veckoslut bakom mej. Fredag bra danstimme, rakt på superlyckad gammeldansförfest och till Jennie övernatt. Superstort tack till alla på festen, vet inte när jag senast skulle ha festat så lyckat faktiskt! Vet inte riktigt vad det var fast i, men kanske att man kände alla någorlunda bra och att det inte var onödig drama och sånt. Helt härligt! Och så var folk i passligt skick och de flesta verkade vara på bra humör och ojj, tack! :D Lägger antagligen in några bilder som Jennie har tagit lite senare. Hon hade kameran med sej och bilderna blev just kiva :) Facebook gör bara kvaliteten så dålig så ids inte kopiera därirån.

Ja, blev lite nattmat sedan och Annica och jag for med Jennie till henne övernatt. Sov och slappade lördagsförmiddagen hos henne och efter det for vi med Cassandra via oss och sedan till Ronja. Vi åt goda tortillas och såg på en film. Eller ja, Cass och Ronja såg den medan jag sov… Var helt dödstrött så bättre så. Idag kom jag då hem därifrån och har varit på två danstimmar. Helt skönt. :) Nu är klockan över 12 och jag har ännu min finska inlämningsuppgift kvar, som jag skulle ha kunnat göra när som helst under dagen. Störande.

Ja, de ”ordenliga” bilderna kommer senare men här nu några bilder från min iPhone ;) (igen, sori..)

1 3 6

8 9

Söta bilder.. :D De av Ronja och Cassandra var kanske lite för fina hit så det blev nu bara fredag-lördag bilder.. Och förrästen, om nån vill följa mej på Instagram så heter jag heddahelena där. Får se hur aktiv jag blir, invigde den på fredag kväll :)

Puss, kram och godnatt! Jag har förrästen nu nån liten ”miljöaktivsmrush” inom mej så vi ska se om jag orkar skriva ihop ett inlägg om det i något skede. Brukar bara bli så personliga debatter om sånt så det är lite jobbigt men.. Intressant på samma gång. Hejdå!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

