Mobilbloggnig :P

Haloj!

Har inte blivit nån aktiv uppdatering här direkt.. Nu fungerar min iPhone som den ska och än så länge är jag i varje fall helt supernöjd! Det har inte hänt så mycket här, miljöaktionsdagarna var helt intressant och kul :D Sen så har jag fått ut matteprov (6+…) och ena samhällsläraprovet (9). Matten förväntade jag mej inte något högt vitsord för heller så får väl nöja mej med min första sexa då. :)

Tittar bara runt på intagram hela tiden, och spelar candy crush. Det värsta var att jag åkte förbi den busshållplatsen jag skulle stiga av på idag eftersom jag var så inne i spelet. Snyggt…

20130205-220052.jpg

Ny period… Haha vilken bild men har absolut inte fotat nånting :/
Och buhuu, får inte det centrerat med wordpress-appen..

<3: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

