”Julklappar”

Hej!

Riktigt skön dag idag. Medan alla verkar tycka det är 100% hemskt att vara i skolan tycker jag nästan det är skönt. Ja, klart att lov skulle vara härligt, men jag har nu luggit hemma i en vecka så kul med lite omväxling. Plus att jag slipper bara stressa över att jag borde göra skolarbeten, istället blir det ju att ta itu med det.

Jag städade lite i mitt rum idag igen, orkade aldrig riktigt göra det färdigt så har inga efter-bilder (före-bilderna tog jag redan för några dagar sedan :D) men det kom emot några ”julklappar” jag fick så här är de istället.

IMG_0006 IMG_0010Aarikka-örhängena köpte mamma till mej, de andra är mer som minnen från DR. Sockorna och vantarna fick jag av andra bekanta. Fick kanske något annat smått också och lite pengar också men har inte orkat fota allt. Med familjen kom vi överens att vi inte ger julklappar, julen firades ju ändå på resan så. Jag är faktiskt jätte nöjd med det, känns helt bra att inte ha en massa halvonödiga saker att söka egna platser åt. Konstigt att jag tycker så egentligen tycker jag själv? :)

Efter skolan for vi på kaffe till Latte Café med Sara. Mysigt :) Sedan band, där Becka också är med nu, och efter det blev vi och pratade med henne en ganska ordentlig stund. Har nu försökt catcha upp samhällsläran lite, ska läsa lite ännu och sedan fara och sova. Sömnrytmen ska hålla nu..! Godnatt!

♥: Hedda

One thought on “”Julklappar”

Tack för kommentaren! ♥

