DEMO

Hej!

Idag väckning för att baka till torsdagens brunchdag. Kul.. :D En lektion skola, sedan EKS-möte och träff i ”basargrupper” inför julbasaren vår skola ordnar på lördag. Eftersom jag är borta då var jag tvungen att anmäla mej till ”dekorationsgruppen”. Det jag hade tänkt mej var att hänga upp lite pynt i skolan, typ några tio minuter, men nej. Vi skulle börja pyssla ihop planscher. Jag som den inte mest konstnärliga personen blev inte sådär jätte glad… Nåja, vi fick det i alla fall ihopfixat med Jennie. Synd bara att jag inte hann träffa Ronja ordentligt före dansföreställningen som det var meningen…

Ja, och nu på eftermiddagen och kvällen var jag alltså i piuggen på mini-dansföreställning. Jag tyckte i alla fall själv att det gick helt bra. Självklart failade vi lite småsaker, men det var inte total disaster som jag hade tänkt att det skulle vara. :D Här lite bilder just före föreställningen ”backstage”.

IMG_8391 IMG_8392 IMG_8393 IMG_8400 IMG_8401

Godnatt!

♥: Hedda

One thought on “DEMO

Tack för kommentaren! ♥

