Keep my eyes to serve, my hands to learn

Detta skulle absolut ha varit en julklappsönskning, men ”byter” väl inte riktigt julklappar med någon i år så jag tror att jag får köpa den till mej själv istället. :) Hade först tänkt att den är för likadan som Sigh no more men nu då jag har lyssnat mer så är dom nog lika bra som förr.

Bilden är länk till ”Below my feet”. Inte kanske den mest typiska städningsmusiken men.. :D Byter lakan och ordnar i mitt rum nu, senare på två danstimmar och så borde jag hinna med lite läxor och sånt. (försök till aktivering)

Ha en skön söndag!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

