”Well tell her that I miss our little talks”

Tjeena!

Har gjort absolut inget idag efter att jag kom hem från skolan, ungefär legat och sett på tv hela eftermiddagen och kvällen. Jag hade faktiskt tänkt dammsuga, men vår dammsugare var frånkopplad p.g.a. remonten så då blev jag allmänt irriterad och oaktiverad. :D Nåja, inte så farligt med en sån dag, särskilt då provveckan är över och jag har en hel ny period framför mej nu.

Jag blev lite glad av att märka att det nästan kändes konstigt att inte träna (eller så försöker jag psyka mej till det?), det här fick vara min ”vilodag”, imorgon har vi ett slags prov i dansen plus att vi ska filma in lite och kanske sedan skicka till tävlingar.

I brist på bilder från idag, här är vår kaka från förra lördagen då vi firade jul med familjen. Första bilden är alltså som den skulle se ut, andra hur vår blev. Hmm…

Vad hände? :D (och ja, jag märkte att den första bilden inte ville vända sej..) Godnatt!

♥: Hedda

One thought on “”Well tell her that I miss our little talks”

Tack för kommentaren! ♥

