Twilight

Ja, nu är den också sedd då. Jag är inte ett superfan av Twilight, men det hör väl lite till att ha sett filmerna. Dessutom blev det passligt och billigt att fara såhär på provveckan, vi var på 12.30-föreställningen med Annica. :)


Helt okej film, lite random och egentligen jäkligt fånig om man tänker, men på ett sjukt sätt ändå lite bra.

Oj jag är så glad att jag orkade aktivera mej då jag kom hem! For ut och springa och gjorde ännu muskelövningar hemma. Efter det band som vanligt, om en vecka ska vi spela för lågstadier.. :D Höres! (ska försöka bättra mej med uppdatering lite, jag blir själv irriterad :D)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

