Farsdag

Hahah detta är ju då min fjärde bloggadress på bara lite över ett år.. :D Kollade lite på mina gamla bloggar:

15.7-10.8.2011 heddas.ratata.fi

10.8.2011-7.7.2012 heddahelena.blogspot.fi

7.7.2012-11.11.2012 heddahelena.papper.fi

Lite roligt att skumma igenom gamla inlägg där tyckte jag. :) Idag har det varit chillande hemma hela dagen. Vi lagade tre-rätters-middag till pappa tillsammans med mamma och Oskar och så har jag hunnit plocka och städa lite också. Blev ingen danstimme, firade farsdag istället. Här första bilden i första inlägget i min första blogg, i juli 2011.

Imorgon ny skolvecka, kuulemiin. :)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

